Zgłoś naprawę wysyłkową

NAPRAW BEZ WYCHODZENIA Z DOMU Wypełnij formularz zgłoszeniowy, zamów kuriera, który odbierze przesyłkę. Napraw telefon i zapłać przy odbiorze.

Naprawa wysyłkowa w Zbita Szybka Szczecin

Naprawisz swój sprzęt Apple, Samsung, LG i Huawei wysyłkowo, bez wychodzenia z domu.

Zbita Szybka Szczecin jest marką APPLEMOBILE.PL. W celu zachowania spójności systemu do rejestracji zgłoszeń napraw wysyłkowych, po wybraniu poniższego przycisku do formularza, zostaniesz przeniesiony na naszą stronę applemobile.pl, gdzie znajduje się formularz zgłoszenia naprawy.

FAQ | Najczęściej zadawane pytania na temat realizacji naprawy wysyłkowej.

Wystarczy kliknąć na powyższy przycisk Zgłoś naprawę wysyłkową. Otwarta zostanie nowa zakładka z witryną APPLEMOBILE.PL, której Zbita Szybka Szczecin jest częścią.

Na stronie dostępny będzie formularz zgłoszeniowy, który należy sumiennie wypełnić. Po wypełnieniu formularza i jego zapisaniu zlecenie będzie gotowe. Na tym można zakończyć, jednak dodatkowo pojawi się odnośnik do strony ZAMÓW KURIERA.

Po jego kliknięciu zostaniemy przeniesieni do witryny Kurjerzy.pl, gdzie można złożyć dyspozycję dla kuriera, który przyjedzie i zabierze sprzęt, dostarczy go nam do naprawy. Nie ma jednak konieczności korzystania z tej witryny. Można przesyłkę wysłać swoim kurierem, na innej stronie lub pocztą.

Przesyłkę należy zaadresować na:

APPLEMOBILE.PL
Wojska Polskiego 50/U9
70-475 Szczecin
tel: 889 277 288

Gdy tylko otrzymamy przesyłkę od Ciebie, otrzymasz wiadomość email z naszego systemu. Status naprawy możesz zweryfikować przyciskają przycisk SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY.

Na każdym etapie naprawy będziemy się z Tobą kontaktować drogą mailową. Jeżeli masz pytania, wystarczy że wyślesz wiadomość email pod adres serwis@applemobile.pl podając w temacie wiadomości swój numer naprawy, na przykład N1234

Cena wysyłki podyktowana jest przez przewoźnika i zależy od jego aktualnej oferty. Generalnie jest to w okolicach kilkunastu złotych w zależności od firmy kurierskiej. Na stronie Kurjerzy.pl możesz sprawdzić aktualną cenę wysyłki dla każdego przewoźnika.

My odsyłamy naprawiony telefon za pobraniem firmą DHL. Koszt przesyłki pobraniowej do Ciebie wraz z jej ubezpieczeniem, to koszt 33 PLN.

Realizujemy naprawy wysyłkowe od 2011 roku, dzięki czemu mamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze napraw serwisowych na odległość. Nasi Klienci dość chętnie chwalą nas w opiniach na internecie za sprawną realizację naprawy wysyłkowej. Zachęcamy do tej miłej dla nas lektury 🙂

Gdy tylko przesyłka do nas zostanie dostarczona, weryfikujemy jej numer zlecenia na podstawie danych podanych w składanym przez Klientów zleceniu. System automatycznie przesyła wiadomość o tym, że telefon jest u nas. Na każdym etapie system będzie mailem potwierdzał każde nasze działanie.

To wszystko zależy od rodzaju usterki. Jeżeli naprawa mieści się w podstawowym koszyku usług, jak wymiana baterii, ekranu, złącza ładowania czy głośnika, to taka naprawa jest realizowana ekspresowo i odsyłana tego samego, najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu.

Natomiast bardziej skomplikowane i czasochłonne usługi naprawy, jak naprawa po zalaniu czy uszkodzenie elementów elektronicznych, które wymagają wnikliwej diagnozy, mogą być realizowane w terminie kilku dni roboczych. Po więcej informacji an ten temat zachęcam do kontaktu z serwisem pod numerem 889 277 288 lub mailowo.

Diagnoza jest u nas bezpłatna. Gdy przesłany do nas telefon zostanie zdiagnozowany i wyceniony, a naprawa okaże się zbyt droga, można z niej zrezygnować całkowicie bezkosztowo. Wtedy telefon jest składany i odsyłany. Klient płaci wyłącznie kurierowi za dostawę podczas odebrania przesyłki kwotę 25 PLN za transport i ubezpieczenie.

Nasza firma oferuje naprawy produktów Apple od 2007 roku. Jest jednym z najstarszych i najbardziej doświadczonych punktów serwisowych na mapie Szczecina, ale także Polski. Naprawy wysyłkowe realizujemy od 2011 roku. Od tego czasu udało nam się zrealizować tysiące zleceń na odległość.

Od tego czasu mieliśmy tylko jedno przykre zdarzenie, kiedy to jeden z nieuczciwych pracowników sortowni firmy kurierskiej rzeczywiście ukradł telefon naszego Klienta. Złodziej bardzo szybko się znalazł, ponieważ każda wysyłka jest ważona na wejściu na sortownie, w trakcie sortowania oraz na wyjściu do transportu. Gdy tylko pojawia się jakiś odchylenie wagi na którymkolwiek etapie, jest to bardzo szybko weryfikowane.

Dodatkowo każda nadana przez nas przesyłka do Klientów jest przez nas ubezpieczana. W przypadku zniszczenia, kradzieży bądź innej sytuacji, Klient otrzyma rekompensatę od ubezpieczyciela.

Dzięki temu możemy zagwarantować, że realizowane przez nas naprawy wysyłkowe są wysoce bezpieczne, a cała procedura odbywa się sprawnie i bez komplikacji.