Wystarczy kliknąć na powyższy przycisk Zgłoś naprawę wysyłkową. Otwarta zostanie nowa zakładka z witryną APPLEMOBILE.PL, której Zbita Szybka Szczecin jest częścią.
Na stronie dostępny będzie formularz zgłoszeniowy, który należy sumiennie wypełnić. Po wypełnieniu formularza i jego zapisaniu zlecenie będzie gotowe. Na tym można zakończyć, jednak dodatkowo pojawi się odnośnik do strony ZAMÓW KURIERA.
Po jego kliknięciu zostaniemy przeniesieni do witryny Kurjerzy.pl, gdzie można złożyć dyspozycję dla kuriera, który przyjedzie i zabierze sprzęt, dostarczy go nam do naprawy. Nie ma jednak konieczności korzystania z tej witryny. Można przesyłkę wysłać swoim kurierem, na innej stronie lub pocztą.
Przesyłkę należy zaadresować na:
APPLEMOBILE.PL
Wojska Polskiego 50/U9
70-475 Szczecin
tel: 889 277 288
Gdy tylko otrzymamy przesyłkę od Ciebie, otrzymasz wiadomość email z naszego systemu. Status naprawy możesz zweryfikować przyciskają przycisk SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY.
Na każdym etapie naprawy będziemy się z Tobą kontaktować drogą mailową. Jeżeli masz pytania, wystarczy że wyślesz wiadomość email pod adres serwis@applemobile.pl podając w temacie wiadomości swój numer naprawy, na przykład N1234